Moja košarica
Nema proizvoda

Web shop - uvjeti poslovanja

Opći uvjeti

Trgovac
Trgovac je društvo MEBLO TRADE d.o.o. (dalje u tekstu: Meblo Trade) sa sjedištem u 10020 Zagreb, Remetinečka cesta 137, OIB: 61918537027.
 
Kupac
Kupac je svaka pravna osoba ili fizička, punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća uvjete poslovanja Meblo Tradea, a što se potvrđuje narudžbom artikala. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju artikala putem Meblo Trade web shopa.

Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno odgovarati stvarnim slikama proizvodima. U opisu proizvoda navedeno je na što se konkretno cijena odnosi. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Jamstvo
S obzirom na širinu asortimana, Meblo Trade u ponudi ima proizvode sa različitim trajanjem garantnog roka, koji može iznositi od 2 do 10 godina. Jamstveni list sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuje uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.
 
Ukoliko kupac uoči kvar ili nedostatak na proizvodu, kako bi ostvario pravo na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke, kupac ima rok od 2 mjeseca od trenutka u kojem je ustanovio kvar da o kvaru obavijesti Meblo Trade.  
 
Ako je kupac na vrijeme izvijestio Meblo Trade o nedostatku, može po svom izboru tražiti popravak stvari i zamjenu, a ukoliko to nije moguće, ili nije omogućeno u razumnom roku, može zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca.

Cijene
Istaknute cijene su u kunama s uračunatim akcijskim popustom te PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (HRK). U slučaju promjene iznosa popusta, sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su bile aktualne u trenutku izrade predračuna. Opcija predračuna je 3 dana. Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede za kupnju putem web shopa. Za kupnju u Meblo Trade salonima vrijede salonski uvjeti koji nisu uvijek identični onima na webu.

Meblo Trade zadržava pravo na promjenu cijene prema izdanoj narudžbi u slučaju da je do iste došlo nenamjernom (tehničkom) greškom u sustavu. Ukoliko se dogodi takva situacija, kontaktirat će Vas naš web predstavnik.

Istaknuti artikli samo su dio Meblo Trade ponude – pregled cjelokupne ponude možete pronaći u Meblo Trade salonima.

Registracija
Upisivanjem podataka prilikom registracije na meblo.hr pristajete na korištenje navedenih podataka za obavještavanje kupaca o promjenama i novostima u poslovanju Meblo Tradea.
 
Voditelj obrade osobnih podataka
Meblo Trade je voditelj obrade osobnih podataka u skladu sa zakonom i propisima o zaštiti osobnih podataka. Meblo Trade kao voditelj obrade osobnih podataka određuje svrhu i sredstva obrade osobnih podataka i odgovoran je za čuvanje i korištenje osobnih podataka.
 
Zaštita podataka
Pristupanjem ili registracijom na web stranicu www.meblo.hr, posjetitelj/kupac daje suglasnost da Meblo Trade obrađuje osobne podatke posjetitelja/kupca navedene u registracijskom obrascu, podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge te druge podatke. Predmetni podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora te u svrhu upoznavanja Meblo Tradea s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe te u svrhe promidžbe usluga i proizvoda Meblo Tradea. Meblo Trade se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih posjetitelja/kupaca te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka odnosno drugim relevantnim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Meblo Trade ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to dopušta poseban zakon ili ako je to potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi radnici Meblo Tradea, kao i poslovni partneri, odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. U slučaju da posjetitelj/kupac ne želi da Meblo Trade više na bilo koji način obrađuje podatke istoga te zahtijeva brisanje podataka o istome, mora to javiti Meblo Tradeu putem e-mail poruke na e-mail adresu meblo@meblo.hr.

Kolačići
Na web-stranicama www.meblo.hr koriste se tzv. kolačići (cookies) – tekstualne datoteke koje na računalo korisnika/posjetitelja smješta web poslužitelj kojim se posjetitelj koristi. Datoteke nastaju kada preglednik na uređaju korisnika učita web stranice koje je posjetio, koje potom šalju podatke pregledniku koji zatim izrađuje tekstualnu datoteku (kolačić). Preglednik dohvaća i šalje datoteku na poslužitelj web stranica (mjesta, stranice) prilikom povratka korisnika na njega te se tako korisnicima pruža više online mogućnosti i bolji korisnički doživljaj.
 
Bitno je naglasiti da www.meblo.hr internet stranica ne može pristupiti drugim datotekama na računalu korisnika ili dobiti pristup informacijama koje korisnik ranije nije dao. Web stranice www.meblo.hr  ne sadržavaju kolačiće koji omogućuju pokretanje programa ili postavljanje virusa na računalo posjetitelja/kupca.
 
Više o kolačićima možete pročitati u našim Pravilima o korištenju kolačića.
 
Uvjeti plaćanja
Plaćanje na Meblo.hr može se obaviti na sljedeće načine:

1. Nalogom za plaćanje/predračunski: e-bankarstvom izravno iz Vašeg doma, kao i virmanom ili općom uplatnicom na temelju dobivenog predračuna, čija je opcija 3 dana.
Podaci za plaćanje nalogom:
Meblo Trade d.o.o.,  Remetinečka 137, 10 000 Zagreb
Svrha: plaćanje po predračunu
IBAN: HR9323600001101217095 kod Zagrebačke banke d.d.
Poziv na broj: 595-broj predračuna
Iznos: "iznos predračuna"

2. Kreditnom ili debitnom karticom:
 Kartica Jednokratno Obročno Limiti za obročno plaćanje
AmericanExpress DA DA 2-12 rata za iznose iznad 1.000,00 kn
Diners DA DA 2-12 rata bez limita
MasterCard DA DA 2-12 rata, ali samo za slijedeće kartice od Zagrebačke banke: MasterCard standard, MasterCard gold, MasterCard go! i MasterCard platinum karticama za iznose iznad 100,00 kn
VISA DA DA 2-12 rata, ali samo za slijedeće kartice od Zagrebačke banke: VISA Business i VISA Avenue Mall karticama. za iznose iznad 100,00 kn
DA 2-12 rata, ali samo za VISA Inspire kartice Privredne Banke Zagreb za iznose iznad 500,00 kn
Maestro DA DA 2-12 rate, ali samo za Maestro od Privredne Banke Zagreb i Erste Grupacije (Istarska kreditna banka Umag, Slatinska banka, KentBank, Kreditna banka Zagreb, SberBank, Jadranska banka Šibenik) Maestro PBZ za iznose iznad 500,00 kn
Maestro Erste za iznose iznad 200,00 kn

3. PayPal-om: plaćanje putem PayPal naplatnog servisa.
4. Pouzećem: iznos ponude plaćate na ruke dostavljaču prilikom isporuke. U slučaju plaćanja pouzećem ukupan iznos računa (s uključenim troškovima dostave) uvećava se za 15,00 kn, koliko iznose troškovi osiguranja novca u transportu. Plaćanje pouzećem moguće je isključivo za artikle na skladištu, dakle za one kod kojih nema potrebe naručivanja.
 
Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice, a mogu ih naručiti registrirani, kao i neregistrirani korisnici. U slučaju da Meblo Trade nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato jer naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti, pisanim će putem obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, kupcu ćemo vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, imamo pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.
 
Dostava i isporuka
Ponuda Meblo Tradea cjelovita je i kompleksna stoga i načini dostave variraju ovisno o naručenim proizvodima.
Paketnu dostavu Meblo Trade obavlja u suradnji s najkvalitetnijim dostavnim službama koje vrše dostavu po načelu "od vrata do vrata". Dostava se plaća u trenutku kupnje i uplaćuje zajedno s proizvodima. Cijena ovisi o broju naručenih artikala i o mjestu isporuke (kopno/otok). Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske, izuzev manjih otoka.
Okvirni rok isporuke je od 3 do 10 radnih dana za artikle sa zalihe (ukoliko zaliha nije rasprodana, o čemu će Meblo Trade obavijestiti kupca odmah po kupnji). Za ostale proizvode koji se naručuju u tvornicama rok isporuke je 20 do 75 dana, ovisno o vrsti robe i dobavljaču. Rok isporuke naveden je kod svakog artikla unutar web shopa Meblo Tradea. Dostava na otoke obavlja se u pravilu jednom tjedno. Rok počinje od trenutka kad Meblo Trade zaprimi uplatu na IBAN ili kada je odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave.

Paketna dostava se obavlja od 8 sati do 16 sati radnim danom (osim u iznimnim slučajevima prema prethodnoj najavi).

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te ju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti Meblo Trade kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
 
Sigurnost plaćanja
Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSpay™ sustav za online autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičnih kuća te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata putem kreditnih kartica obavlja se putem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu putem kartica u stvarnom vremenu. Na taj način omogućena je 100% sigurna kupovina kreditnim karticama u Meblo Trade web shopu.
 
Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- ako je isporučena roba koja nije naručena;
- ako je isporučena roba koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Kupac može zamijeniti proizvod kupljen preko Meblo Trade web shopa u roku od 14 dana od primitka na adresu dostave. Meblo.hr se obvezuje reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva ili duže, ako je tako naknadno dogovoreno. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži sa svim priloženim dijelovima. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne uporabe te proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.

Meblo Trade će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene izravno u Meblo Trade salonu ili putem web obrasca za reklamacije. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Meblo Trade će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Meblo Tradea, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
 
Potrošači, odnosno fizičke osobe koja sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili poslovne djelatnosti mogu, u skladu s člankom 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), podnijeti prigovor na kvalitetu usluge Meblo Tradea u pisanom obliku upućivanjem prigovora na adresu Meblo Tradea, putem e-maila meblo@meblo.hr, putem telefona 01 65 96 400 ili faks uređaja na broj 01 65 96 406. Odgovor na prigovor Meblo Trade dat će u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Raskid  ugovora
Kupac može raskinuti ugovor za robu kupljenu preko Meblo Trade webshopa ne navodeći za to razlog u roku od 14 dana. Rok za raskid ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti Meblo Trade o raskidu ugovora pisanim putem ili putem nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor ili ispunjavanjem Obrasca za jednokratni raskid ugovora i slanjem istog na shop@meblo.hr ili na adresu Remetinečka 137, Zagreb. Ugovor se smatra raskinutim kada Meblo Trade primi pisanu obavijest. U slučaju raskida ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Meblo Tradeu u roku od 14 dana od dana raskida ugovora. Proizvod koji kupac vraća mora biti kompletan, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili sklopljenog na daljinu pripada potrošaču sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, i to kako slijedi:
  • Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od 14 dana.
  • U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok od14 dana počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 98. Zakona o zaštiti potrošača.
  • U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok od 14 dana počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.
Meblo Trade se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) najkasnije u roku od 14 dana po primitku pisane obavijesti o raskidu ugovora.

Isključenje prava na raskid ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 72. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:
  • o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o fluktuacijama na financijskom tržištu.
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju.
  • o prodaji audio ili videozapisa te računalnih programa koje je potrošač raspakirao.
  • o prodaji knjiga.

Odgovornost za materijalne nedostatke
Odgovornost za materijalne nedostatke na proizvodu propisana je člancima 400. do 429. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18) kao i Zakonom o zaštiti potrošača. Minimalni rok zakonskog jamstva iznosi 2 godine. Meblo Trade odgovara za materijalne nedostatke proizvoda u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima (članci 400. - 422.) i to kako slijedi.
 
Meblo Trade odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Meblo Trade ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Prijava reklamacije zaprimljene izravno u Meblo Trade salonu ili putem web obrasca treba sadržavati, uz opis činjeničnog stanja i fotografije oštećenja, odnosno nedostataka.
Kupac je obvezan obavijestiti Meblo Trade o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Meblo Trade u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Meblo Trade ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Kod proizvoda koji su pod jamstvom, vrijede uvjeti iz jamstva. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio Meblo Trade o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti Meblo Tradeu, osim ako je prijevarom počinjenom od strane Meblo Tradea kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Meblo Trade može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
1. uklanjanje nedostatka,
2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
3. sniženje cijene,
4. raskid ugovora.
 
U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog puštanja u rad, upravljanja, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Mebo Trade ne snosi odgovornost. Takve nedostatke, kao i nedostatke koje nisu pokriveni jamstvom i/ili nakon isteka jamstvenog roka, Meblo Trade će otkloniti po nalogu kupca u skladu s tada važećim cjenikom servisiranja.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Web shop - uvjetima poslovanja, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.

Rješavanje sporova
Eventualne sporove Meblo Trade i kupac, odnosno potrošač, nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom je nadležan stvarno nadležni sud u Zagrebu. Od 15. veljače 2016. postoji mogućnost rješavanja sporova vezanih uz online kupnju i putem internetske platforme koja je svim građanima Europske unije dostupna na sljedećoj poveznici.