Česta pitanja
- Mogu li se kod vas kupiti i izvanstandardne dimenzije madraca?
- Koja je razlika između PU, HR i Memory pjene, te Lateksa?
- Kako odabrati broj rata kod kupovine?
- Pronašao/la sam artikl u katalogu i/ili na stranicama proizvođača, ali ga ne mogu pronaći na webshopu? Da li ga imate u ponudi?
- Koja je razlika između paketne i Meblo Trade dostave?
- Njegovanje i zaštita drvenog namještaja
- Kako oprati tepih?
- Kako izmjeriti kuhinju?
- Kako urediti spavaću sobu?
- Kako osvježiti i oprati madrac?
- Kako namjestiti krevet u apartmanu?
- Što je čajna kuhinja
- Što su Boxspring kreveti? Sve o njima
- Gdje baciti stari namještaj i madrace?
- Česta pitanja o koži
- Zašto je nekim proizvodima rok isporuke 10 dana, a nekima čak 45-60 dana?
- Da li je zbog topline moguće postaviti ugradbenu pećnicu uz ugradbeni hladnjak, naravno na dvije kolone?
- Zbog čega je moj pamučni prekrivač nakon pranja djelomično izblijedio?
- Zašto je zabranjeno peglati neke zastore?
- Da li je moguće dobiti katalog sa cijelim Meblo asortimanom?
- Kako održavati vrtne garniture?
- Kako održavati sjedeće garniture od mikrofibre?
Česta pitanja
Naši kupci često imaju pitanja u vezi naših proizvoda ili akcija. Na ovoj podstranici možete pronaći odgovore na neka od najčešćih pitanja koja dobivamo od Vas - kupaca. S lijeve strane možete vidjeti popis pitanja za koja odgovore možete dobiti klikom na samo pitanje. Ukoliko pitanje koje Vama treba nije navedeno, slobodno nas možete kontaktirati preko chata koji se nalazi u donjem desnom kutu stranice, poslati nam mail na info@meblo.hr ili nas nazvati na broj 098/301-636.
Također pitanje nam možete postaviti i preko forme na našoj stranici - klikom na ovaj link.
Također pitanje nam možete postaviti i preko forme na našoj stranici - klikom na ovaj link.