Česta pitanja
- Mogu li se kod vas kupiti i izvanstandardne dimenzije madraca?
- Koja je razlika između PU, HR i Memory pjene, te Lateksa?
- Kako odabrati broj rata kod kupovine?
- Pronašao/la sam artikl u katalogu i/ili na stranicama proizvođača, ali ga ne mogu pronaći na webshopu? Da li ga imate u ponudi?
- Koja je razlika između paketne i Meblo Trade dostave?
- Njegovanje i zaštita drvenog namještaja
- Kako oprati tepih?
- Kako izmjeriti kuhinju?
- Kako urediti spavaću sobu?
- Kako osvježiti i oprati madrac?
- Kako namjestiti krevet u apartmanu?
- Što je čajna kuhinja
- Što su Boxspring kreveti? Sve o njima
- Gdje baciti stari namještaj i madrace?
- Česta pitanja o koži
- Zašto je nekim proizvodima rok isporuke 10 dana, a nekima čak 45-60 dana?
- Da li je zbog topline moguće postaviti ugradbenu pećnicu uz ugradbeni hladnjak, naravno na dvije kolone?
- Zbog čega je moj pamučni prekrivač nakon pranja djelomično izblijedio?
- Zašto je zabranjeno peglati neke zastore?
- Da li je moguće dobiti katalog sa cijelim Meblo asortimanom?
- Kako održavati vrtne garniture?
- Kako održavati sjedeće garniture od mikrofibre?
Da li je moguće dobiti katalog sa cijelim Meblo asortimanom?
Jedinstveni katalog cijele Meblo Trade ponude ne postoji zbog vrlo širokog i opširnog asortimana te velikog broja različitih dobavljača. Predlažemo da "prolistate" našu web stranicu kako biste upoznali dio našeg asortimana, prelistate kataloge te posjetite naše salone gdje će Vam biti prezentirana kompletna ponuda.