Česta pitanja
- Mogu li se kod vas kupiti i izvanstandardne dimenzije madraca?
- Koja je razlika između PU, HR i Memory pjene, te Lateksa?
- Kako odabrati broj rata kod kupovine?
- Pronašao/la sam artikl u katalogu i/ili na stranicama proizvođača, ali ga ne mogu pronaći na webshopu? Da li ga imate u ponudi?
- Koja je razlika između paketne i Meblo Trade dostave?
- Njegovanje i zaštita drvenog namještaja
- Kako oprati tepih?
- Kako izmjeriti kuhinju?
- Kako urediti spavaću sobu?
- Kako osvježiti i oprati madrac?
- Kako namjestiti krevet u apartmanu?
- Što je čajna kuhinja
- Što su Boxspring kreveti? Sve o njima
- Gdje baciti stari namještaj i madrace?
- Česta pitanja o koži
- Zašto je nekim proizvodima rok isporuke 10 dana, a nekima čak 45-60 dana?
- Da li je zbog topline moguće postaviti ugradbenu pećnicu uz ugradbeni hladnjak, naravno na dvije kolone?
- Zbog čega je moj pamučni prekrivač nakon pranja djelomično izblijedio?
- Zašto je zabranjeno peglati neke zastore?
- Da li je moguće dobiti katalog sa cijelim Meblo asortimanom?
- Kako održavati vrtne garniture?
- Kako održavati sjedeće garniture od mikrofibre?
Zašto je nekim proizvodima rok isporuke 10 dana, a nekima čak 45-60 dana?
Naš asortiman zaista je širok te ne postoji način da sve proizvode držimo na zalihi. Proizvode za koji je rok isporuke 10-15 dana, u pravilu, držimo na zalihi i njihova isporuka može uslijediti odmah dan nakon uplate. Rok od 10-15 dana naveden je iz razloga što se može dogoditi da upadnete "u rupu" između dviju lagerskih narudžbi. Rok isporuke od 40-45-60 dana imaju proizvodi koji se ne nalaze na zalihi već se za njih radi posebna narudžba.