Moja košarica
Nema proizvoda

Kako zdravo spavati?

Kako zdravo spavati?

               
Vaše ponašanje tijekom dana, a posebno prije spavanja može imati veliki utjecaj na vaš san. To može promovirati zdrav san ili pridonijeti nesanici. Vaše svakodnevne rutine - što jedete i pijete, uzimate li lijekove, kako planirate dane i kako odlučite provesti večer – može značajno utjecati na kvalitetu vašeg sna. Čak i nekoliko malih prilagodbi u nekim slučajevima može činiti razliku između zdravog sna i nemirne noći. Vođenje dvotjednog dnevnika spavanja može vam pomoći da shvatite kako vaše rutine utječu na san.


Izraz „higijena spavanja“ odnosi se na niz zdravih navika koje mogu poboljšati vašu sposobnost spavanja. Ove su navike kamen temeljac kognitivne bihevioralne terapije(CBT), kojom se najučinkovitije dugotrajno liječe osobe s kroničnom nesanicom. CBT vam može pomoći da se pozabavite mislima i ponašanjima koja vam omogućuju da dobro spavate. Također uključuje tehnike za smanjenje stresa, opuštanje i upravljanje rasporedom spavanja. Ako imate poteškoća sa spavanjem ili želite pooboljšati san, pokušajte slijediti ove zdrave navike spavanja. Ako i dalje postoje poteškoće svakako razgovarajte sa svojim liječnikom.

Savjeti za zdravo spavanje:
  • Držite se dosljednog rasporeda spavanja. Ustajte u isto vrijeme svaki dan, čak i vikendom ili tijekom odmora
  • Morate imati najmanje 7 sati sna
  • Ne idite u krevet ako niste pospani
  • Ako ne zaspite u roku od 20 minuta, ustanite iz kreveta
  • Uspostavite opuštajuću rutinu spavanja
  • Koristite krevet samo za spavanje i seksualne aktivnosti
  • Učinite svoju spavaću sobu mirnom i opuštajućom. Održavajte sobu na ugodnoj, hladnoj temperaturi
  • Ograničite izlaganje jakoj svijetlosti u večernjim satima
  • Isključite elektroničke uređaje najmanje 30 minuta prije spavanja
  • Nemojte jesti veliki obrok prije spavanja, ukoliko ste gladni pojedite lagani, zdravi obrok
  • Redovito vježbajte i održavajte zdravu prehranu
  • Izbjegavajte konzumiranje kofeina u kasnim popodnevnim ili večernjim satima
  • Izbjegavajte konzumiranje alkohola prije spavanja
  • Smanjite unos tekućine prije spavanja

Pridružite nam se u obilježavanju svjetskog dana spavanja – u periodu od 11. do 18.03. posjetite najbliži Meblo Trade salon, isprobajte čim više madraca (i ostalih proizvoda za zdravo spavanje) kako bi utvrdili koji proizvod je idealan baš za vas. Kako bi zdrav san bio što dostupniji, pripremili smo popuste do 50% na kompletan asortiman zdravog spavanja – madrace, nadmadrace, krevete, anatomske jastuke, podnice, zaštitne navlake i posteljinu. Više na meblo.hr/tjedan-zdravog-spavanja.